PDA

View Full Version : Fall GOTS Nomination Thread



lostinthemasses
09-08-2015, 06:36 PM
Getting this started early since I skipped summer.

I nom Stuglue's sweet Flamey Ibanez. We gotta get some better pictures of this thing though!
http://i59.photobucket.com/albums/g301/lostinthemasses/ibanez%20body%20shot_zpskq4lszgc.jpg (http://s59.photobucket.com/user/lostinthemasses/media/ibanez%20body%20shot_zpskq4lszgc.jpg.html)

Noms End October 10th.

leftrb
09-09-2015, 08:15 AM
I nominate 62LeftyBlues's Lemondrop/Tangerine Orville LP. He's really done it up to be exactly what it should be. I once owned this guitar, and it's a great one.

http://www.leftyguitartrader.com/forum/attachment.php?attachmentid=7388&d=1437343596

http://www.leftyguitartrader.com/forum/showthread.php?6950-Orville-Les-Paul

crawdaddy
09-09-2015, 10:35 AM
I will second the lemon drop.....that is sweet lookin'.....though it ain't no strat!!!!!!

BTW: Morgan, if you read this....I am really sorry that I haven't had a chance to write back to you....I'm not ignoring you, just busier than piss at the moment....new client has me running through hoops....I will write to you soon.....Mike

Sorry for the interruption....now back to our regularly scheduled GOTS :clap2: :clap2:

Cmartin
09-09-2015, 03:24 PM
I'm gonna have to nominate kevrock25's Suhr
7477

AllroyPA
09-09-2015, 04:07 PM
I'd second that ...
http://leftyguitartrader.com/forum/attachment.php?attachmentid=7477&d=1441826658

beneharris
09-09-2015, 06:34 PM
Good God, that LP is gorgeous. I'm a vote for that.

cosmic_ape
09-09-2015, 07:03 PM
I'll vote for that Suhr!

lostinthemasses
09-10-2015, 01:32 AM
Holy crap, I never even saw that Orville, looks just like the Epiphone Elite I picked up last month!

http://i59.photobucket.com/albums/g301/lostinthemasses/IMG_0057_zpsm3dosrap.jpg (http://s59.photobucket.com/user/lostinthemasses/media/IMG_0057_zpsm3dosrap.jpg.html)

Sorry to hijack, just tripped me out.

Freezesuckah
09-10-2015, 07:16 AM
+1 on that Ibanez from LITM.

Jesse
09-10-2015, 11:23 AM
keep 'em coming, nothing is speaking to me yet

greenblob
09-10-2015, 02:41 PM
I'm still in love with my Nik Huber Dolphin II. I'm not really sure how this works. Can you nominate your own stuff?? :noidea:


http://i1148.photobucket.com/albums/o566/bradgreen78/20150403_140014_zpsbaw0d6ro.jpg

http://i1148.photobucket.com/albums/o566/bradgreen78/20150403_135956_zps4nt7hyal.jpg

http://i1148.photobucket.com/albums/o566/bradgreen78/20150403_140118_zpsnr9ajy1z.jpg

Wiencon
09-10-2015, 03:39 PM
Can you nominate your own stuff?? :noidea:

Good question :d

lostinthemasses
09-10-2015, 04:03 PM
You can only nominate another user's guitar, you can +1 as many guitars as you want, guitars need a +1 to make it to the polls.

So far we have 3 nominations and all of them have a +1.

greenblob
09-10-2015, 04:56 PM
You can only nominate another user's guitar, you can +1 as many guitars as you want, guitars need a +1 to make it to the polls.

So far we have 3 nominations and all of them have a +1.

Ahh. Ok. Thanks!

beneharris
09-10-2015, 05:22 PM
I'll nominate your Huber. It is delish.

lostinthemasses
09-10-2015, 06:54 PM
+1 on the Huber.

bassine
09-12-2015, 06:39 AM
Cheap and beat but the guitar that I really dig lately here is Jesse's BC Rich :

https://farm1.staticflickr.com/745/20669998900_b0f34af413_k.jpg

lostinthemasses
09-12-2015, 07:58 AM
I almost nom'd that, but the bridge kills it for me.

Jesse
09-12-2015, 08:08 AM
it works great as a fixed bridge haha

lostinthemasses
09-12-2015, 08:57 AM
Yeah, but I bet it's got a pot metal skinny sustain block.

Jesse
09-13-2015, 10:12 AM
Have to nominate Ibanezguy's RIDICULOUS swirl

http://i655.photobucket.com/albums/uu271/TheBlueBlazer27/DSCF0050.jpg

SteveH
09-13-2015, 02:58 PM
I'll second that, +1

lostinthemasses
09-29-2015, 07:24 PM
Ok guys, 6 nominations, 5 +1's.

leftrb
09-29-2015, 08:08 PM
Ok guys, 6 nominations, 5 +1's.

Is that good or bad?

AllroyPA
09-29-2015, 09:27 PM
Have to nominate Ibanezguy's RIDICULOUS swirl
http://i655.photobucket.com/albums/uu271/TheBlueBlazer27/DSCF0050.jpg
... but is it a guitar yet ?
.. still looks like parts

IbanezGuy
09-29-2015, 10:07 PM
... but is it a guitar yet ?
.. still looks like parts

Just needs strung up....

beneharris
09-29-2015, 10:19 PM
Is that good or bad?

I don't think its anything. I think he was just reiterating.

leftrb
09-30-2015, 09:01 AM
I +1 Jesse's Rich!

AllroyPA
09-30-2015, 08:08 PM
Just needs strung up....

...aight ! My bad ....:cheers:

IbanezGuy
09-30-2015, 08:21 PM
...aight ! My bad ....:cheers:

Lol! No worries man! I'll string it up when I get some free time and take some fresh pics of it with the Nikon.

IbanezGuy
09-30-2015, 08:23 PM
I'd second that ...
http://leftyguitartrader.com/forum/attachment.php?attachmentid=7477&d=1441826658

OMG.....is that a DY550 in the background?

ch willie
10-04-2015, 02:13 PM
If it's okay with bassine and it isn't too late, I'd like to nominate his blue G&L with P90s. I'm crushing bad on that guitar.

lostinthemasses
10-12-2015, 01:00 PM
Noms ended a few days ago, poll will be up shortly.